00. Prologue

blondynka podchodzi do kamery ustawionej na biurku i upewniając się, że jest dobrze ustawiona, włącza ją i wraca na ogromne łóżko, zaczyna mówić


Hey yo,
Jak to jest, że w ciągu kilku dni nasze życie może obrócić się do góry nogami? Jeszcze w poniedziałek byłam zwykłą uczennicą Busańskiego liceum, mieszkającą z mamą w niewielkim mieszkaniu i mającą dwie najlepsze przyjaciółki. A w piątek, siedziałam w ogromnej sypialni, która jest...moja? Za ścianą spał mój...brat? A piętro niżej był mój...tata? 
mówi dziewczyna, gestykulując przy tym rękami. na chwilę się zatrzymuje, myśli, po czym kontynuuje patrząc na kamerę

Okej. Zacznijmy od początku. Jak większość z was wie, mam osiemnaście lat lat i całe swoje życie mieszkałam w Busan. W poniedziałek wieczorem równe pięć miesięcy temu moja mama miała wypadek i zapadła w śpiączkę, była w bardzo ciężkim stanie. I wtedy też dowiedziałam się o istnieniu mojego taty i brata przyrodniego. Według dokumentów, które spisała moja mama, muszę z nim mieszkać i być pod jego opieką dopóki nie ukończę dwudziestu jeden lat. Dlatego też jestem tu, co nie za bardzo mi się podobało z początku, ale już się przyzwyczaiłam. Cisza na moim kanale trwała dwa miesiące, bo właśnie tyle potrzebowałam, żeby pogodzić się z sytuacją. Ostatnie trzy vlogi i pozostałe trzy filmiki były nagrane przed tym wszystkim i trzymałam je na zapas. Teraz postanowiłam się już ogarnąć i do tego wrócić, bo tęsknię za wami. Wielu z was zasypywało mnie wiadomościami co się dzieję, tak więc o to przerywam tę ciszę i tłumaczę wam co się wydarzyło. Od teraz powracam w pełnej formie, silniejsza i wypełniona pomysłami. Na moich social media możecie śmiało pisać pytania do zbliżającego się Q&A. A teraz zostawiam was z kilkoma zdjęciami, które zrobiłam w ostatnim czasie. Bye ~
blondynka pomachała do kamery, uśmiechając się. po chwili wstała i zatrzymała nagrywanie, po czym wzięła głęboki wdech. ulżyło jej po tym. od razu wyjęła z kamery kartę, którą wsadziła do laptopa i zabrała się za obróbkę filmiku. w między czasie przeglądała swój kanał na youtube, który liczy prawie milion fanów, co za tym idzie? wiele nowych komentarzy każdego dnia. uśmiechała się widząc niektóre, a innym nawet podarowała like. po dwóch godzinach skończyła w końcu pracę na filmikiem, który sama obejrzała jeszcze dwa razy. stwierdziwszy iż jest on dobry zabrała się za wgrywanie go. w tytule wpisała ''prawda? co takiego się działo?''. od razu zaznaczyła opcję ''wyłącz komentowanie'', bez konkretnego powodu. sprawdziła jeszcze wszystko, aby następnie kliknąć ''opublikuj''. zamknęła laptopa, schowała kamerę i położyła się do łóżka. rano musi wstać do szkoły. sprawdziła jeszcze telefon, gdzie czekała ją wiadomość od jednej z nowych koleżanek.

✉ Gini Gini
Pożyczysz mi jutro filmy Marvela? Mam randkę ^^

cichy śmiech osiemnastolatki rozbrzmiał po pokoju, po czym odpisała jej, że nie ma sprawy. sprawdziła jeszcze swoje media społecznościowe, czytając niektóre wiadomości i zabawne reakcje. spać poszła dopiero, gdy zegar wybił godzinę drugą nad ranem.





1 komentarz:

  1. No no, Saeji vloggerka widzę! Nieźle, nieźle. Ciekawi mnie jak dalej potoczy się jej życie z bratem i tatą w jednym mieszkaniu i jak potoczy się jej szkolne życie! Do następnego xx

    OdpowiedzUsuń